Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін та повернення Умови повернення товару: 1. Магазин приймає повернення протягом 14 днів з дня покупки відповідно до Законодавства України. 2. Повернути товар можна в будь-якому нашому магазині або, якщо Ви з іншого міста, відправивши Новою Поштою. 3. До повернення приймаються товар у товарному вигляді, які були у використанні. Відповідно до Законодавства України, брудний, поношений або товар з ушкодженнями не підлягає поверненню. 4.Повний повернення товару з причини: не підійшов, не сподобався або передумали і Т. Д. Здійснюється за рахунок покупця! 5. Товар можна повернути або обміняти тільки з повною комплектацією 6. Відправка товару на повернення або обмін службою доставки здійснюється без післяплати! Всі товари на обмін або повернення проходять через сервіс центр магазину (може зайняти від 3-7 днів робочих днів) Якщо Ви з іншого міста: Ви надсилаєте нам товар (на Обмін або Повернення") службою доставки "Нова Пошта", ми лагодимо або міняємо на інший товар (Новий). Доставку у разі, якщо не пройшло 14 днів за рахунок магазину(Тільки обмін), оплачує наша компанія. Якщо більше 14 днів при відправленні товару Новою Поштою всі транспортні витрати за рахунок покупця. (Гарантійний ремонт) Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів належної якості Я можу обміняти або повернути товар? Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що: товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п. товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки збережені всі ярлики і заводське маркування Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.